forehand


One badminton class tomorrow and after that imma be sittin' on that bus to Cambodia. 


Comments
Postat av: Tess

hihi jaa aroy deee..

Åhh okej när tänkte du åka hem till sverige? :O

Vi ansökte om "visum för att besöka vänner/pojk/flick/vänner. Du hittar allt som behövs här!!men vet inte om det är annorlunda om han är från kambodja..men det borde inte det :O --> http://www.swedenabroad.com/sv-SE/Ambassader/Bangkok/Besoka-Sverige/Visum-for-att-besoka-Sverige/Visum-for-att-besoka-vanner/

Så var det bara fylla i en massa papper.. och eftersom jag bor hemma så stod mina föräldrar för hans vistelse, så det var typ dom som "bjöd in honom" men det var jag som skrev själva inbjudningsbrevet och förklarade att det var min pojkvän osv.. och själva frågeformuläret handlade om hans och min relation..och så fick mina föräldrar skicka med papper på deras kontouppgifter och löner typ.. Jag har kvar det om du vill se hur det ser ut (: Sen ja när man fyllt i det så får man ju gå till den svenska ambassaden och lämna in allting.. sen fick vi det beviljat efter kanske 2-3 veckor :O Om du undrar över något så kan du ju fråga mig (: eller så kan du ju alltid maila sveriges ambassad i bangkok, de svarar fort!!

Svar: Tack så jättemycket! :)
Min skola slutar den 8:e maj, men jag stannar nog en till två veckor till här nere, så i slutet på maj blir resan till sverige förhoppningsvis .
Ok, ja jag kommer också bo hemma precis som du.
Du får gärna skicka mig det där formuläret om du har det kvar. :) Var det mycket pappersarbete och många dokument man behövde? Är lite orolig för att vi inte ska hinna fixa allt pappersarbete i tid. :/ han har inte skaffat pass än, men ska göra det nästa vecka troligtvis.
Hoppas allt går lika snabbt i Kambodja som i bangkok (fast jag kan nog ana att det kommer gå långsammare hehe). Ska kolla upp mer vad som gäller för honom eftersom han är kambodjan. Åh förresten, behövde ni visa flygbiljett när ni ansökte om hans visum?
feghi

2013-02-21 @ 15:27:27
URL: http://coconutkisses.blogg.se
Postat av: alma

jäpp :)

uppdatera din bloggjävel förresten! :@

2013-03-01 @ 19:27:00

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0