house


Pretty lazy saturday. Changed plans, no beach this weekend.
No sad faces, Bkk has plenty to offer. Spent half the night yesterday just watching the
skyline from the 16t floor at my friends condo. Maybe karaoke at Waterside tonight.
I only stay in my room half as much as i used to. And I like it

Fluffy! Gissa vem jag härmar:

du borde veta. 
på sista bilden härmar jag inte mer, hade lite för mycket fritid bara så jag bestämde mig för att göra
ett ansiktslyft, men det är nog ganska likt henne ändå.
oh so beautiful!


Comments
Postat av: alma

nu tror jag minsann att någon kände att det blev lite tomt i kommentars inboxen.

i have inte en enda ide, vem kan det vara, jag undrar jag!

2012-09-09 @ 17:34:59
URL: http://enlitenalma.blogg.se

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0