plast

Ska lägga upp lite Amsterdambilder senare! 
Hur underbart var det bara inte att åka bort en vecka och komma hem till svensk sommar? 
Den person jag minns mest av de jag mötte är nog den 27-årige mannen från Pakistan/Grekland. Vi pratade ett
par timmar under sista tågbytet på hemresan. Hans engelska var lite knacklig, men det spela ingen roll.
Fick följa med honom en bit på vägen under hans första träff med Skandinavien. 
Var länge sen jag möttes av sån tacksamhet, bara för att jag samtalade med honom. Ska hitta honom på Skype

Jag älskar att resa. Älskar människor.


Ibland känns det som att samhället bara vill skapa egocentriska materialister. 
Vill träffa Ingeborg, 
och hoppas att jag aldrig slutar utvecklas. 

PUSSi

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0