jag är förälskad

Sverige är underbart!
... på sommarhalvåret.
aaah men jag var tvungen att tillägga det

jag älskar Sverige året om dock. men jag älskar mest att vara utomhus nu när grönskan kommer.
Sen att människorna tycks värmas upp av solen bidrar nog med sitt också. 

Förstår nog inte riktigt hur man kan låta normala väderförhållanden påverka ens lycka? 
Vi kan inte kontrollera vädret, kommer aldrig kunna det heller.
Var glad att ni kan leva och le istället för att maniskt fokusera på väderleksrapporten och sen låta
den avgöra om ni ska sucka eller skratta. Ät lite pepparkakor och spread som love :]

-Skulle verkligen vilja ha ett hus ute på landet här i framtiden, vid en sjö med massa björkträd.


PUSSi

Comments
Postat av: Tess

åhh du kommer nästan när jag åker hem!! ihh så spännande och sjukt roligt det kommer bli för dig!! :)

2012-05-24 @ 07:13:42
URL: http://endorphine.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0