rubrick


Hola! 
Sitter på jobbet nu. Det är skönt för om jag inte jobbar så chillar jag bara bort halva dagen ¨~¨
Längtar tills mârten på fredag-lör-sön. Torsby kommer fyllas med folk och det kommer va liv och rörelse, underbart! The city comes alive, kinda
Övningskörde igår, men min körtaktik (att köra förbi vägmärkena och sen fundera på vad de betyder) kanske behöver förfinas en aning.  Såg ävenpå Jag saknar dig, med Alma. Satt där längst fram i biografen och kände tårarna rinna nerför kinderna hela tiden, soooorglig men jättebra film!
Men en annan sak som behöver förfinas är min nuvarande header, är inte nöjd med den. Alla bilder i den har jag för övrigt tagit själv, mycket mycket stolt :]          



Tengo que ir,
Hasta luego! 


Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0