add caption to your action


/förstår mig inte på att människor kan lägga så mycket energi på negativitet.  Omfamna livet istället!


Ok Thanks for nothing Buddha ;[   jag trodde vi var homies du och jag.    
Sjukling idag med, (lol vart tog mitt ögonbryn vägen?) :
say hi to mr flue

Märkte att jag låg och prata thai med mig själv igår innan jag somnade. yeah Feberyra?..
eller så är min Asienlängtan större än någonsin


Vad vill jag göra med min framtid?

-Fredsmäklare/konfliktlösare
-Designer
-Marknadsförare
-Entreprenör
-Biståndsarbetare
-eller egen företagare med en mix av alltsammans?
I know for sure that I dont know what to do.

Men jag vet att jag vill flytta från Sverige.  Thailand ligget nr 1 på listan (figures, huh?)   
Blir frustrerad
LIVET ÄR FÖR KORT FÖR ATT INTE TA CHANSER, end of story. 
Vill inte vakna upp en dag och märka att livet har levt mig, istället för att jag levt livet. 



Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0