anknytning


Honey, I'm homo!

Fick inte tag på the boss så jag blev tvungen att åka hem, tyvärr helt i onödan. 
Skulle va skönt med ett fast schema och inte bli inringd ca en dag i förväg. Lite så känner jag ibland. Men pengar är bra att ha oavsett.  -oj, dagens sanning! 


yayaya, Såg en kjeeeendis i Uppsalalala. Eller typ, Ingvar Oldsberg. 
Fikade, samtalade, fotade (not enough), träffa sköna människor, gick på bio, sov 2 pers på en madrass på golvet, shoppade, åkte snålskjuts med bussen, saknade mitt tvspel, saknade inte Torsby, ljög mig in på en nation, fick fetaste skavsåren, såg FINASTE killen, fick en energikick av piggaste kassörskan ever, beundrade domkyrkans prakt, hade filosofiska samtal, gick på pub, läste om genusvetenskap, mådde BRA

mår fortfarande bra  
och killar med flickvän borde sluta flirta med mig. IGNORE - check!      


Ciao!  nu är min plan att se på film hela natten :)

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0