phlegma

Hoppas att min kropp kommer läka sig inatt.  Fick maxpuls av att springa från köket till badrummet (4 meter), inte schysst! <__>
Kom igen immunförsvar, I believe in you!
har druckit mer thé idag än jag bruka på en hel månad.  


Älskar känslan i bilden, en av mina favoriter!

I min sysslolöshet fixa jag två nya guld på Burn Out -ett till och jag har nått fulländning,  
ooooh I'm on fire! (avslutas i falsett)
Har lagt Norgeplanerna på is ett tag, ska fixa körkortet först. Drar förhoppningsvis under senhösten. Saknar ett jobb med personer mer i min egen ålder!


Hello Self-pity.
Avslutar med ett Maria Montazami-citat 

"Dream Big, 
you can do it!
if I can do it, kan ni också göra det"

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0