'jag vill inte va som nån annan'

have 5 more hours to kill
Så därför skriver jag en 'jag vill-lista' :
  • spela x-box (Burn Out- love you long time)
  • flytta till Bangkok (D dream)
  • Äta cupcakes
  • hänga med vänner
  • träna (=sixpack)
  • skaffa fler tatueringar
  • se på film
  • äta
  • träna mer (=fetare sixpack)
  • ha filmkväll med brushorna (mina homies, inget slår er)
  • designa och sy kläder
  • åka till Afrika igen
  • ha jobb i Norge (mer cash)
  • bli framgångsrik (inte pengarelaterat)
  • jobba med flyktingbarn någon gång i livet
  • förändra världen
  • ha en toyboy
  • besöka Zanzibar
  • veta hur man ändrar textfärgen i detta inlägget
  • ha lite Alma-Johanna tid (<3)
  • skapa ett eget klädmärke
  • äga ett par Jeffrey Campbell skor
  • va kär på riktigt (i nån annan än mig själv, ofc)
  • se Zee irl

"do the nerd pose"
ååh vad vacker jag är :]
/och jag vill ha körkort


Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0