Fast jag är nog inte som någon annan


Ska koka fiberberikad havregrynsgröt med örtsalt nu,
Yummie yummie! ^___^ Förutom mina forever precious havreringar med mjölk är det nog den godaste frukost/kvällsmaten jag vet!

övningskörde, Motorstopp minst 4 gånger idag. Major setback x 100. Är ju kungen på att köra i Burn Out. Ingen driftar som mig! Yeah I just want that driving licence now..
Haha, det var lättare i kambodja, 4 pers gånger en moped. Fattar inte att vi vågade.
Saknar min Yingting och att vi klädde upp oss som sexy ass bitches every weekend and partied harrrrrd! Inget kunde stoppa oss.
Back to present time: Hej jag har verkligen noll socialt liv numera :( mina vänner finns på andra breddgrader as for now. Typ Uppsala, holland, kambodja och thailand. Ok har mina homeboys kvar här, men snart kommer jag också flytta (edit; kan inte tillåta mig själv att stanna här)
Varför vill man ens bo här till att börja med? No comprendo, todo me falta.

Det är otroligt egentligen hur många olika verklighetsuppfattningar som finns, när det bara finns EN verklighet. Eller?
Min verklighetsuppfattning är troligtvis inte densamma som Din, eller som det lilla barnet på gatan i Siem Reap har, även fast vi alla lever i samma värld.
Kanske värt att tänka på.


har finaste tofflorna :)

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0