Speedily


Jag hoooooopas att det kommer vara några sköna personer i Borlänge nästa vecka. 
Objektivt sett borde jag kunna ta körkortet imorgon (SjälvfortroendeT, fniss)
Drömde att jag var racerförare inatt, underbar dröm! love to push the speed
behöver i och för sig studera mer teori men det ju är urålderstråkigt.
Och jag hoppas att det går någon buss dit? Annars liftar jag väll.
Ibland undrar jag hur det skulle kännas att vara 10 cm längre.
Men jag är på fel ställe... skulle ha stannat i Asien och inte kommit hem för fyra månader och tre dar sen (not that I'm counting). Hemma bra men borta bäst.
Dagens dilemma: Ska jag cykla en mil hem eller vänta på pappa och få skjuts?

Ooopsie! Har ca 40 000 på sparkontot från sommarjobbet.  Ska jag åka utomlands snart kanske? ;D 
Lika mycket som 30 av mina månadslöner i Cambodia. 

yehyeh. Ska fixa ihop ett inlägg med mina bästa Koh Sametbilder nu. 
See yahhhhhhhhhhh


Halvfjortis

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0