-sorry, I don't dig fake people


Snälla säg att det finns en plats kvar för mig på intensivkursen i Borlänge vecka 42! Jag beeeeer. 
Hoppas fan att det går nåt på biografen i byn imorn. Tittar på vad som helst.
Temperatur: 0.2 celcius >__<   Har inte haft det såhär kallt på snart 2 år. 
Älskar vintern, men inte att uppleva temperatursskillnader på 50 grader på 0.5 sekunder.
Ska sticka mig en egen vintermössa jag. Och isolera mig i Rinn hela nästa vecka. Och träna fett hårt.

Wont see ya :]


Associera låten: Chris Brown- Your love
Gyllenbrun hud, tatueringar, en avstängd takfläkt, svett, smattrande regn,
en packad resväska, huvudet vilandes på en varm bröstkorg, andetag

-Ångra aldrig någonting



Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0