JAG KOM IIIIIIIIN!

"Hej

Vi har en ledig plats på kandidatprogrammet i din urvalsgrupp. Är du fortfarande intresserad? Jag behöver omgående svar, dvs idag. "



Om jag hade fått detta svaret för två månader sedan hade jag tackat ja direkt
men nu är det annorlunda.
Fuck... måste svara idag.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ, det blev skitsvårt nu ;[ 
Borde jag inte vara glad?     Vet inte om jag vill till Uppsala nu eller om jag ska vänta ett år och förhoppningsvis åka till Bangkok istället.  Neeeeeed to think about this hard today.

Frustrerande! Måste träna ett tag. 
TJA


Comments
Postat av: HANNA

sv: aa det gäller ju att hitta den rätta ;D

2011-08-31 @ 17:16:30
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0