crossing borders


I don't want my fingers to be slipping over the keyboard, I want them to be crawling on your warm skin. 
Oh my Buddha this long distance thing requires patience. Been only one week but it feels like several months.
Tomorrow. I'm going to look into your brown eyes. That feels good.
Cambodia here we go again! This time I wont let my blog slip into a coma, I promise. 

So I moved to a new place today. Walking distance to skytrain and uni and entertainment things. 
Very nice. I love the lady in the reception already. 

 from Baiyoke, 70-something floor, last friday


Comments
Postat av: Tess

Åhh feel you <3 jag har varit utan min i 3 månader nu. Jag döööööör!

2013-01-28 @ 14:55:35
URL: http://coconutkisses.blogg.se
Postat av: Tess

Ja precis, men ni är i olika länder också så svårt att prata då :( måste inte du göra något med visumet innan du åker? :O Det behövde jag göra när jag hade studentvisum..jag fick inte lämna landet utan typ re entry visa..

Hmm..jag har planer på att åka nu i april!! sen funderar jag även på söka jobb där och flytta dit kanske runt efter sommaren! Fast jag har ju sökt till fritidsresor också men vet inte om jag vill ha det längre om jag skulle få det :/ Vill ju mest till Thailand!

Svar: Ja, haha och ganska dyrt också i längden ;P Jo jag har fixat multiple re-entry så jag kan åka fram och tillbaka så mycket jag vill tills mitt visum går ut, sen för kambodja skaffade jag ett multiple entry visum också, så mycket lättare än att ha ett single entry för varje gång :) Åhh men hoppas du kommer iväg snart ! :D
feghi

2013-02-01 @ 07:57:20
URL: http://coconutkisses.blogg.se

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0