yello

Sitter här svettig och röd gör jag. Har nyss klippt och krattat gräsmattan hos fadern min i 28 gradig värme.
Det var egentligen inte farligt.
Har varit lite nojjig de senaste dagarna, men jag kommer nog klara Thailändskt klimat ganska bra ändå :]
Har också ifrågasatt mitt val av studieplats den senaste tiden. Ska jag verkligen lämna detta gröna paradis för en MEGA-storstad?
Det tycks dumt ibland, men en storstad innebär mer än höga skyskrapor och luftföroreningar,
och Thailand är mer än bara Bangkok.
Så visst har jag mina tvivel men Torsby och Sverige är inte rätt plats för mig nu.
Njuter av varje dag jag har kvar här i år gör jag. Tänker mycket. Ler mycket.
Det finns tusen olika vägar genom livet, kanske vandrar jag på rätt väg redan nu, kanske inte.
Jag vet inte, och det är det som är det skrämmande vackra med livet.
Låter framtiden avslöja.



PUSSi

Comments
Postat av: martina

haha vad duktig du är! :D



PS. Skulle bli superglad om du tog dig tid 3 sekunder att rösta på mig som stockholms nästa stora artist! Smsa: Metropol 3 till 722 50! Man kan rösta max 5 gånger! (3 kr/sms) Jag skulle bli så otroligt glad att det inte går att beskriva! Detta är min största dröm! :D

Här är även videon om du vill lyssna först: http://www.youtube.com/watch?v=dn1YdzjOBpw



Skulle bli oerhört tacksam! Ps. Länk i min blogg är ett alternativ! kram

2012-05-29 @ 15:30:05
URL: http://likegossip.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0