Till mig själv

För att visa mig själv hur mycket jag uppskattar mig

Note to self
Tycker du borde börja teckna igen för jag vet att du var bra.
Och skriv ner alla projektideer du får och spara dem, Jag lovar att de kommer vara till nytta i framtiden.
Yaaah du borde fixa lite mer jobb också but guuuurl u know that already.
Ta vara på dagarna, särskilt de närmsta månaderna. Gör varje dag till något speciellt och minnesvärt.
Var fjantig, rolig, spontan, kreativ, medveten.
Tappa aldrig bort dig själv och stå för det du tror på. Du vet vilket citat jag syftar på.
Du är din egen värsta kritiker, u know that right? Ibland kan du släppa på pressen lite, men fortsätt alltid sträva framåt. Det kommer alltid finnas saker som du skulle vilja var annorlunda, men det viktiga är att göra rätt val idag och imorgon. Fuck all of those yesterdays, learn from them and move on!
Jag vet att du vet det redan: den enda som någonsin kommer sätta gränsen för hur långt du kommer nå är DU.
Aight chica? Jag älskar dig, faaaaaaan vad jag älskar dig!  Jag finns alltid vid din sida.
Och så är du jävligt fin, inside- out.

PUSSi

Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0