yelloooh


I'm back! Haven't been able to sign in to my account here. Anywho, here's the update:
Moved into a new apartment. 7th floor. Close to skytrain. 28sqm. Wonderful staff. It's very ok for now
Celebrated my 1 week anniversary as a BKK resident with a nice little cold an a wonderful sore throat.
Running nose, coughing, and sweating like crazy. 
Once I feel a bit better I'll be heading out to do some shopping from the markets for my little home.
Wooh internet is extremely slow here, taking forever to upload these pictures.

View from the balcony
 

Comments
Postat av: Tess

sv: hihi jaa jag är hemma i sverige nu!! tack :)

åhh men asså vad fin lägenhet du hittat vart ligger den?? hur mycket får du betala? (A)

Svar: :] tack tack! den ligger ca 200 meter från On nut stationen. Känns lite långt från centrum , men den är rätt nära till skolan :) betalar 11000 i månaden för 6-månaders kontrakt. Blir 10000 i månaden om jag stannar längre, men får se om ett par månader hur jag gör. ^^
feghi

2012-08-01 @ 18:59:41
URL: http://endorphine.blogg.se
Postat av: Tess

åhhhhh men det är nästan som jag betalade!! men det var verkligen jättefint!! :)

Svar: tack, ja :) hade egentligen bara tänkt betala 10k max, men då hade jag behövt skriva på ett kontrakt på 1 år, och jag vet inte om jag vill bo jusst här så länge, men ja den är jättefin :] hur går det i sverige?
feghi

2012-08-08 @ 09:09:29
URL: http://endorphine.blogg.se
Postat av: Tess

ahh men jag förstår precis hur du tänker!! Jag kände likadant när jag skulle fixxa lägenhet..dessutom är det rätt svårt att hitta billigare än typ 10 ..eller iafl om man vill ha en säker, fräsch och nära skytrain, vilket faktiskt uppskattas asmycket!! inte så kul att gå ensam i massa gränder på kvällarna eftersom det blir mörkt vid sex lixom..

hmm sverige är bra..men..kallt.. saknar Thailand redan haha..

Svar: Ja precis! åh det är så underbart att bo nära skytrain, haha värsta lyxen!ahw förstår det! Skickar massa svettiga thaikramar :]
feghi

2012-08-08 @ 21:25:00
URL: http://endorphine.blogg.se

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0