everything continues

14 dagar känns som en jävligt lång tid.
Should be able to shuffle hardcore by that time :D
Hoping for the best anyways

Kanske kom jag idag ett steg närmare vad jag borde ägna mig åt. Det kändes så
Har världens koll men ändå ingen aning. Tankemaskinen äter upp mig inifrån ibland

Vill åka till Thailand bara för det här: Re-earth festival
Känns inte så eco friendly att åka runt halva jorden bara sådär dock. Men hade jag varit på den sidan jorden redan så hade jag varit fett där!
Saknar allt så jävla mycket. Att ständigt träffa nya människor, tropiska hettan, det primitiva levnadssättet, kontrasterna, festerna, att hjälpa till, Jag-kan-klara-allt-i-hela-jävla-världenkänslan, att prata engelska varje dag, maten, killarna, pirret i magen. ALLT
vill bara gråta :[
Så många ögonblick och händelser som har spelats upp de senaste månaderna. Låter gärna min hjärna ställa in sig på repeat vid de tillfällena. 

SVERiGE SUGER iDAG.
(och alla andra dagar)
imorgon ska jag köpa en trisslott och bli miljonär



@Koh samet 2011



Comments

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0