i got me some baby mate


Skulle vilja veta var min sladd till kameran är så jag kan ladda upp nya bilder. Men det vet jag inte.
Älskar Nigahiga för övrigt, och borde börja leta efter jobb i Norge nu
Helst av allt vill jag dock vara i Bangkok.. I en lägenhet som är Min, med en fantastisk utsikt, och kunna gå ut när som helst på dygnet och fortfarande mötas av liv och rörelse. Svettas som fan av att gå utanför dörren, köpa grillade kycklingspett, färsk frukt, fried rice, som tam. Gå på nattmarknader, spendera hela dagen med att glo ut på höghusen från fönstret. 

Ska till Jonas på fika nu. see yaaaa! :)


2012, I hoooope.


Comments
Postat av: MATILDA PEACE´H

NigaHiga är bäst. Han är den som underhåller mig alla ensamma kvällar (okej, det lät mystiskt).

Tack för din kommentar. Du gjorde min dag, tänk vad glad man kan bli av en främling!

Läste om alla utlandsdrömmar du har. Jag vill också utomlands och bo/plugga/leva/dansa/shoppa/se världen. Lets do are dreams!

2011-09-17 @ 10:23:52
URL: http://matildalinneapdlv.blogg.se/

Comment:

Name:
Remember me?

E-mail: (won't be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback
RSS 2.0